Rabu, 21 Januari 2009

Bila dah susah ..

Malam tadi aku dapat sms dari sorang yang akan carik aku bila dia susah, tapi masa aku susah (Jangankan aku susah, masa aku senang pun tak ambik tau!) dia boleh lepas tangan.. Si hamba Allah ni nak mintak tolong aku la ..
Tanya ada kawan tak dkt JPJ .. Kebetulan aku pun takde kawan dkt JPJ (Dan aku pun malas nak tolong hamba Allah ni, disebabkan banyak kali sangat dia pijak kepala aku) cepat2 aku reply sms dia ... Agaknya dia pun dah faham aku tak nak tolong kot ..??
He he he .. Kadang2 aku terfikir, orang macam ni memang tak tau malu, bila dia susah dia sanggup tebalkan muka nak mintak tolong, tapi bila aku susah, boleh dia buat selamba je .. Yang lagi sedap sempat pulak susahkan aku lagi tu! Ada ka patut???
Aku pun tak mintak apa aku tolong tu dia balas, tapi kurang2 consider sikit pada aku ni, jangan la susahkan hidup aku balik ye tak.. Nak2 aku ni ada pulak pertalian darah dgn dia kan .. Macam ini punya worang pun ada ka?? Wassalam ..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan